Job 27 van 87


Report this listing

Solliciteren



Werkvoorbereider installaties


Functie

Als werkvoorbereider zorg je samen met collega’s voor het voorbereiden, organiseren en coördineren van diverse installatieprojecten. Dit houdt in dat je nauw overleg voert met de klant, de werkzaamheden inplant van de monteurs in de buitendienst en zorg draagt voor een goede opvolging van de technische en administratieve voortgang van de projecten.

Je werkzaamheden:

  • Je ontvangt nieuwe projectopdrachten via de sales afdeling.
  • Je heb inzicht in de planning en zet een projectplanning om naar specifieke ‘action plans’ voor de techniekers.
  • Je volgt mee op dat werkzaamheden van techniekers duidelijk zijn voor aanvang van de installatie en volgt de vorderingen van de werkzaamheden op.
  • Voorafgaand aan een installatie breng je de nodige veiligheidsdocumentatie in orde.
  • Je hebt inzicht in het logistieke traject en volgt mee op dat bestelde materialen tijdig op voorraad zijn alvorens de installatie plaatsvindt.
  • Indien er extra werkzaamheden nodig zijn op een locatie, ben je alert op het aanrekenen van extra materialen en werkuren. Je bezorgt de nodige input aan de projectleiders en/of sales collega’s.
  • De nazorg van het project verlies je niet uit het oog. Je communiceert de oplevering aan de klant en geeft interne opdracht tot facturatie.

Jouw profiel

  • Je behaalde een Bachelor diploma elektromechanica of je hebt een technisch diploma A2 gecombineerd met een aantal jaren ervaring in project werkvoorbereiding.
  • Je kan vlot in Outlook en MS Office werken.
  • Je bent veiligheidsbewust.
  • Je vindt het prettig om klanten te ontzorgen; het geeft je energie en voldoening om mensen te helpen.
  • Je bent communicatief sterk (telefonisch en schriftelijk) en je bent bij voorkeur tweetalig (Nederlands, Frans).
  • Je bent enthousiast en positief ingesteld.
  • Je bent klantvriendelijk en flexibel ingesteld.
  • Je kan goed prioriteiten bepalen
  • Je bent organisatorisch sterk.
  • Je hebt een commerciële feeling en kan vlot samenwerken met collega’s.
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is gespecialiseerd in technische installaties binnen de automotive. Denk hierbij bijvoorbeeld aan benzinepompen of laadpalen.


  • Een voltijdse tewerkstelling in dagdienst.
  • Een gevarieerde job in een zeer dynamisch bedrijf met effectieve doorgroeimogelijkheden.
  • Een marktconform salarispakket met extralegale voordelen.

Solliciteren

Start People Office Kempen
014 56 01 40

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht